werkwijze

  • het werkgeversverhaal als vertrekpunt

    Hoe vind je een medewerker die perfect bij je past? Dat begint met je eigen verhaal. Wie ben je als werkgever? Wat maakt je uniek? Waar sta je voor? En waar ga je voor? We horen het graag, van jou én van andere medewerkers in jouw bedrijf. Zo leren we de werkgever in jou goed kennen. De perfecte start voor een geslaagde wervingscampagne!

  • creatief concept als drager van jouw campagne

    We gebruiken jouw werkgeversverhaal om tot een wervingsstrategie te komen die vérder gaat. Binnen die strategie ontwikkelen we een creatief concept dat geldt als visuele en tekstuele ‘kapstok’. Daar hangen we de wervingscampagne en -activiteiten aan op. Heb je een acute wervingsvraag en wil je, zonder werkgeversverhaal, personeel werven met een creatief concept? Dat kan ook. Welke aanvliegroute je ook neemt, creativiteit voert altijd de boventoon. Dat zie je terug in onderscheidende designs, verrassende teksten en een (online) campagne die nét even anders is dan anders!

  • werken-bij site als spin in het web

    De campagne krijgt handen en voeten in een geheel op maat gemaakte werken-bij website. Deze site is cruciaal bij het werven van personeel. Potentiële werknemers solliciteren immers niet alleen op een functie, maar kijken ook naar het bedrijf daarachter. De werken-bij website wordt geïndexeerd door diverse jobboards, metazoekers en Google. Bovendien biedt de site de mogelijkheid om je te profileren met je eigen huisstijl en informatie over de bedrijfscultuur en geschiedenis.

  • adverteren op social media

    Hoe zorgen we ervoor dat potentiële medewerkers jouw vacature zien? Daar weten onze social media specialisten wel raad mee. Zij plannen tot in detail wat zij laten zien op welke social media kanalen en in welk zoekgebied. Van een pakkende post op LinkedIn tot een inspirerende Instagram story met foto’s, filmpjes en animaties.

  • je vacature(s) op diverse jobsites

    Op maat geschreven vacatureteksten op jobboards, met laagdrempelige sollicitatiemogelijkheden. En dat ondersteund door sponsored campaigns en data driven targeting. Dit is hoe wij jouw doelgroep bereiken én tot een hoge conversie komen. Wij zetten alles op alles om jouw vacature(s) bij zo veel mogelijk passende kandidaten onder de aandacht te brengen.

  • print media

    Digitale media zijn snel en verteerbaar. Ideaal voor korte boodschappen en gebundelde informatie. Wil je dat je boodschap blijft hangen bij je ontvangers? Kies dan voor een combinatie met print media. Denk aan een advertentie in de krant, een abri, een flyer of een uiting in de bus of tram. Zo’n crossmediale aanpak draagt eraan bij dat jouw boodschap nóg langer top of mind blijft. Bovendien is het met één belletje geregeld.

warm lopen voor koele projecten

Wehako is een ambitieus en hecht familiebedrijf, gespecialiseerd in koeltechniek. De afgelopen drie decennia is het bedrijf flink gegroeid. En het blijft groeien. Daar zijn mensen voor nodig. Technische mensen, die willen meegroeien. We ontwikkelden een wervingscampagne om deze mensen warm te maken voor een coole carrière als koeltechnisch monteur of montage medewerker.

zeg het met koeien

Zoeken naar nieuwe medewerkers voelt soms als zoeken naar een speld in een hooiberg. Bij van Winden en de Bie kennen ze dit gevoel. Deze specialist in melkrobots, melkmachines en melkkoeltanks zocht servicemonteurs die niet alleen technisch zijn, maar die ook houden van natuur en dieren. Koeien, om precies te zijn. Maar waar vind je zulke medewerkers? En hoe? We vatten de koe bij de horens en vonden een manier om die selecte groep potentiële medewerkers te bereiken én hun aandacht te trekken!

bel of mail ons

Heb je vragen? Of wil je vrijblijvend met ons in gesprek over de mogelijkheden van Smart Werving voor jouw bedrijf of organisatie? Bel of mail ons gerust! Je kunt ook je telefoonnummer of e-mailadres achterlaten. We bellen of mailen je dan zo snel mogelijk terug.

Bel ons op +31 6 22 55 12 76